Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending vanaf €60 (NL)/ €80 (BE)
Gratis verzending vanaf €60 (NL)/ €80 (BE)
Veelgestelde vragen pagina

Waar kunnen we je bij helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te leveren. Als kleine ondernemer echter, krijgen we soms niet alles in een enkele dag verwerkt. Wij werken niet met een fulfilment centrum maar pakken alles zelf persoonlijk in. Houd er rekening mee dat wij niet dezelfde dag van bestelling verzenden maar binnen enkele dagen.Wanneer je een verzendbevestiging van ons krijgt, bieden wij dezelfde dag of de dag daarna het pakket aan bij PostNL. Je krijgt dan ook een track en trace van PostNL. Eenmaal bij PostNL, hebben wij geen invloed meer op de snelheid van bezorgen. Soms duurt het gewoonweg wat langer. 

Mijn bestelling is niet compleet

Wat vervelend dat er iets in je bestelling mist! Wanneer je geen mail hebt gehad en er staat niets op de pakbon en je mist toch iets, dan hebben we misschien een fout gemaakt! Alvast bij voorbaat sorry! Stuur een mailtje naar info@nieuwetijdshop.nl en we lossen het zo snel mogelijk op.

Kan ik mijn order annuleren?

Zodra je pakje met de post meegaat, ontvang je een bevestiging. Je kunt dan niet meer annuleren, enkel retourneren zodra je het pakketje ontvangen hebt. Zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je natuurlijk kosteloos annuleren. Dat kan per mail naar info@nieuwetijdshop.nl

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen maar wel betaald

Heb je een bestelling betaald maar geen bericht van ons gekregen? Check dan eerst je berichten in je spam of ongewenste mail. Het kan ook zijn dan je een typefout hebt gemaakt in je emailadres, waardoor je de bevestiging niet ontvangt.Wees gerust, bij betaling hebben we je bestelling altijd ontvangen en zullen wij deze zo snel mogelijk verzenden! Toch nog vragen? Mail ons: info@nieuwetijdshop.nl

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, dat vinden wij super gezellig! Wij hebben een winkel in Bladel (Sniederslaan 53d, 5531 EH). Tijdens het afrekenen kun je een bezorgmethode kiezen; verzenden of ophalen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de website kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: 
  • iDeal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • PayPal
  • Creditcard
  • KBC/ CBC, Sofortbanking / DIRECTebanking, Bancontact en Belfius
In de winkel kun je bij ons pinnen of met creditcard/ telefoon/ horloge betalen. Natuurlijk accepteren wij ook cash

Hoe betaal ik mijn Klarna factuur?

De Klarna factuur betaal je altijd aan Klarna, niet aan de Nieuwetijdshop!
Met Klarna Achteraf betalen sturen wij je bestelling meteen naar je toe en hoef je pas na ontvangst te betalen. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra wij je bestelling hebben verzonden. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn. Besluit je (een deel) van je bestelling retour te sturen, wacht dan op een aangepaste factuur van Klarna. Deze ontvang je normaal gesproken één dag nadat de retourzending is ontvangen (en verwerkt).Betaal je je rekening niet binnen de betaaltermijn, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Betaal je daarna nog niet dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening). Zorg dus dat je een correct emailadres invult!Heb je vragen over je betaling via Klarna, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Als je wilt, kun je allerlei handige functies gebruiken van MyKlarna; hiervoor kun je inloggen op klarna.nl met het e-mailadres dat hoort bij jouw bestelling, of downloadt de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kunt Klarna ook bereiken via: 020 80 82 852.

Waarom sturen jullie alle producten tegelijkertijd?

Voor het milieu, verpakkingsmaterialen en benzine, moedigen wij jullie aan zoveel mogelijk bewust te bestellen. Dan doen wij bewust verzenden en niet in meerdere pakketten verspreidt. Win-win!


Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Gezien de aard van onze producten is het lastig om een garantie te geven. Wij geven geen garantie op edelstenen bijvoorbeeld. Wanneer je deze laat vallen, zijn ze waarschijnlijk beschadigd. Dit kan resulteren in spontane breuken op een later moment. Omdat wij dit niet kunnen beoordelen, is er geen garantie op de stenen.


Op onze andere artikelen hanteren wij een redelijke garantie, die wel binnen een maand na aankoop gemeld moet worden. Eventjes mailen met je probleem is altijd raadzaam, wij zijn altijd bereid om gezamenlijk tot een redelijke oplossing te komen!

Hoe lever ik mijn cadeaubon/ kortingscode in?

Kortingscodes (deze staan ook op cadeaubonnen) kun je toevoegen in het winkelwagentje. Wanneer je op afrekenen drukt, zie je aan de rechterkant een overzicht van je bestelling en ruimte om je kortingscode in te vullen. Kopieer je code en shoppen maar!

Verzending

Met welke verzendpartij werken jullie?

Wij werken met PostNL. 

Ik heb geen track en trace ontvangen.

Zodra je bestelling verpakt is, ontvang je van ons een bevestiging en verzendinformatie via PostNL. Dit kan dus even duren, afhankelijk van de drukte. Krijg je wel een verzendbevestiging maar heb je na één of twee dagen geen track en trace? Dan mag je ons altijd mailen; info@nieuwetijdshop.nl

De track en trace werkt niet.

Zodra je producten verpakt zijn, ontvang je een bevestiging van ons en verzendinformatie via PostNL. De track & trace wordt pas actief zodra je pakje bij PostNL gescand is. Meestal is dat de volgende dag maar dat kan soms iets langer duren

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een afhaalpunt of bij iemand anders?

Momenteel bieden wij een afhaalpunt nog niet aan, wij hopen dit snel wel aan te kunnen bieden. Bij iemand anders laten bezorgen kan gewoon. Dit adres vul je dan in bij 'verzenden naar'.

Hebben jullie ook een winkel of afhaalpunt?

Jazeker! Wij vinden het super gezellig wanneer je ons wil bezoeken! Wij hebben een winkel in Bladel (Sniederslaan 53d, 5531 EH). Tijdens het online afrekenen kun je een bezorgmethode kiezen; verzenden of ophalen.

Hoe worden de producten verpakt?

Wij verpakken onze producten zoveel mogelijk met hergebruikt karton, hergebruikt bubbeltjesfolie en hergebruikte inpakschuimpjes. Mochten we niet genoeg hebben, gebruiken we onze eigen inpakproducten, zoals biologisch afbreekbaar plastic en gebruiken we papieren tape. Wanneer jij je pakje dus ook weer hergebruikt, zijn we samen goed bezig!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België. Naar overige landen sturen we ook, stuur ons dan even een mailtje, dan berekenen we de verzendkosten voor je. 

Kan ik de producten als cadeau laten inpakken/ een persoonlijke boodschap toevoegen?

Jazeker! Wij pakken veel al heel erg leuk in maar doen dan extra ons best! In het winkelwagentje staat een veldje met; "Een cadeauberichtje of speciale afleverinstructies invoeren". Vul hier je wensen in, wij regelen het voor je!Elk pakket bevat een pakbon zonder prijzen en zonder factuur.

Verzenden jullie milieuvriendelijk?

Ja, daar doen we zoveel mogelijk ons best voor! Door alles tegelijk te verzenden, besparen we benzine, verpakkingsmaterialen en busjes. Wij verpakken onze producten zoveel mogelijk met hergebruikt karton, hergebruikt bubbeltjesfolie en hergebruikte inpakschuimpjes. Mochten we niet genoeg hebben, gebruiken we onze eigen inpakproducten, zoals biologisch afbreekbaar plastic en gebruiken we papieren tape. Wanneer jij je pakje dus ook weer hergebruikt, zijn we samen goed bezig!

Wat zijn de verzendkosten en waarom betaal ik deze?

We hebben ervoor gekozen om onze producten voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden in plaats van verzendkosten door te berekenen in de prijs van het product. Daarom betaal je tot een bepaald bedrag gewoon verzendkosten. Lees hier alles over verzenden en de tarieven.

Levering

Levertijd

Producten

Zakelijk