Waar kunnen we je bij helpen?
Veelgestelde vragen
Bestellen
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Mijn bestelling is niet compleet
Kan ik mijn order annuleren?
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen maar wel betaald
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Hoe kan ik betalen?
- iDeal
- Klarna Achteraf Betalen
- PayPal
- Creditcard
- KBC/ CBC, Sofortbanking / DIRECTebanking, Bancontact en Belfius
Hoe betaal ik mijn Klarna factuur?
Waarom sturen jullie alle producten tegelijkertijd?
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Hoe lever ik mijn cadeaubon/ kortingscode in?
Verzending
Ik heb geen track en trace ontvangen.
De track en trace werkt niet.
Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een afhaalpunt of bij iemand anders?
Hebben jullie ook een winkel of afhaalpunt?
Hoe worden de producten verpakt?
Naar welke landen verzenden jullie?
Kan ik de producten als cadeau laten inpakken/ een persoonlijke boodschap toevoegen?
Verzenden jullie milieuvriendelijk?
Wat zijn de verzendkosten en waarom betaal ik deze?
Levering
Mijn bestelling is niet compleet.
Mijn bestelling is beschadigd en/of kapot.
Mijn product lijkt niet op de foto
Ik heb het verkeerde product ontvangen.
Volgens de track en trace is het pakje afgeleverd maar ik heb niets ontvangen!
Levertijd
Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Over het algemeen heb je je pakje binnen een week binnen. Het kan echter voorkomen dat iets tegelijkertijd online én in de winkel besteld is en dan grijpen we wel eens langs een artikel. We proberen je zoveel mogelijk op de hoogte te houden maar af en toe kan dat even duren.
Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen, ontvang je altijd een mailtje zodra je pakje onderweg is. Heb je vragen, mail ons dan!
Waarom sturen jullie alle producten tegelijkertijd?
Retourneren
Hoe meld ik mijn retour aan?
Naar welk adres stuur ik mijn retour?
Wanneer krijg ik bij retourneren mijn geld terug?
Kan ik een product ruilen?
Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen?
Is retourneren gratis?
Hoe retourneer ik mijn product?
Producten
Zijn jullie edelstenen wel echt?
Wij kopen onze stenen al jaren bij dezelfde leverancier in. Wij hebben hier een goede band mee opgebouwd, zodat wij weten waar onze stenen vandaan komen. Net zo belangrijk is dat de stenen zijn verkregen onder eerlijke omstandigheden en met respect voor moeder aarde en alles wat daar op leeft.
Dat betekent dus dat wij onze stenen niet bij Ali inkopen en ook niet met dropshipping werken. Onze stenen gaan eerst door onze handen en worden persoonlijk uitgezocht voordat ze bij jou binnenkomen!
Ik mis informatie bij een product
Ik zoek een edelsteen met specifieke werking.
Op onze site wordt hard gewerkt aan een 'edelsteenzoeker'. Je kunt deze binnenkort hier vinden. In de tussentijd kun je de WhatsApp knop gebruiken op de site voor je vragen en een mailtje sturen mag natuurlijk ook altijd. Houd er alsjeblieft rekening mee dat we je geen uitgebreid edelsteen advies kunnen geven. Dan komen wij niet meer aan andere werkzaamheden toe!
Waarom is de prijs van een product veranderd?
Zakelijk
Verkopen jullie ook zakelijk?
Ik ben ondernemer en verkoop mooie producten.
Ik ben ondernemer en organiseer cursussen/workshops etc
Wat leuk! In onze winkel worden regelmatig verschillende gave dingen georganiseerd. De winkel is zo ingericht dat er, buiten openingstijden, in een zeer korte tijd een ruimte gecreëerd kan worden waar iets georganiseerd kan worden. Lijkt je dat wat? Mail ons; info@nieuwetijdshop.nl en we kijken samen naar de mogelijkheden!