Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending vanaf €60 (NL)/ €80 (BE)
Gratis verzending vanaf €60 (NL)/ €80 (BE)
Veelgestelde vragen pagina

Waar kunnen we je bij helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te leveren. Als kleine ondernemer echter, krijgen we soms niet alles in een enkele dag verwerkt. Wij werken niet met een fulfilment centrum maar pakken alles zelf persoonlijk in. Houd er rekening mee dat wij niet dezelfde dag van bestelling verzenden maar binnen enkele dagen.Wanneer je een verzendbevestiging van ons krijgt, bieden wij dezelfde dag of de dag daarna het pakket aan bij PostNL. Je krijgt dan ook een track en trace van PostNL. Eenmaal bij PostNL, hebben wij geen invloed meer op de snelheid van bezorgen. Soms duurt het gewoonweg wat langer. 

Mijn bestelling is niet compleet

Wat vervelend dat er iets in je bestelling mist! Wanneer je geen mail hebt gehad en er staat niets op de pakbon en je mist toch iets, dan hebben we misschien een fout gemaakt! Alvast bij voorbaat sorry! Stuur een mailtje naar info@nieuwetijdshop.nl of maak gebruik van onze WHatsApp knop op de site en we lossen het zo snel mogelijk op.

Kan ik mijn order annuleren?

Zodra je pakje met de post meegaat, ontvang je een bevestiging. Je kunt dan niet meer annuleren, enkel retourneren zodra je het pakketje ontvangen hebt. Zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je natuurlijk kosteloos annuleren. Dat kan per mail naar info@nieuwetijdshop.nl

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen maar wel betaald

Heb je een bestelling betaald maar geen bericht van ons gekregen? Check dan eerst je berichten in je spam of ongewenste mail. Het kan ook zijn dan je een typefout hebt gemaakt in je emailadres, waardoor je de bevestiging niet ontvangt. Wees gerust, bij betaling hebben we je bestelling altijd ontvangen en zullen wij deze zo snel mogelijk verzenden! Toch nog vragen? Mail ons: info@nieuwetijdshop.nl

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, dat vinden wij super gezellig! Wij hebben een winkel in Bladel (Sniederslaan 53d, 5531 EH). Tijdens het afrekenen kun je een bezorgmethode kiezen; verzenden of ophalen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de website kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: 
  • iDeal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • PayPal
  • Creditcard
  • KBC/ CBC, Sofortbanking / DIRECTebanking, Bancontact en Belfius
In de winkel kun je bij ons pinnen of met creditcard/ telefoon/ horloge betalen. Natuurlijk accepteren wij ook cash

Hoe betaal ik mijn Klarna factuur?

De Klarna factuur betaal je altijd aan Klarna, niet aan de Nieuwetijdshop!Met Klarna Achteraf betalen sturen wij je bestelling meteen naar je toe en hoef je pas na ontvangst te betalen. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra wij je bestelling hebben verzonden. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn. Besluit je (een deel) van je bestelling retour te sturen, wacht dan op een aangepaste factuur van Klarna. Deze ontvang je normaal gesproken één dag nadat de retourzending is ontvangen (en verwerkt).Betaal je je rekening niet binnen de betaaltermijn, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Betaal je daarna nog niet dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening). Zorg dus dat je een correct emailadres invult!Heb je vragen over je betaling via Klarna, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Als je wilt, kun je allerlei handige functies gebruiken van MyKlarna; hiervoor kun je inloggen op klarna.nl met het e-mailadres dat hoort bij jouw bestelling, of downloadt de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kunt Klarna ook bereiken via: 020 80 82 852.

Waarom sturen jullie alle producten tegelijkertijd?

Voor het milieu, verpakkingsmaterialen en benzine, moedigen wij jullie aan zoveel mogelijk bewust te bestellen. Dan doen wij bewust verzenden en niet in meerdere pakketten verspreidt. Win-win!

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Gezien de aard van onze producten is het lastig om een garantie te geven. Wij geven geen garantie op edelstenen bijvoorbeeld. Wanneer je deze laat vallen, zijn ze waarschijnlijk beschadigd. Dit kan resulteren in spontane breuken op een later moment. Omdat wij dit niet kunnen beoordelen, is er geen garantie op de stenen.Op onze andere artikelen hanteren wij een redelijke garantie, die wel binnen een maand na aankoop gemeld moet worden. Eventjes mailen met je probleem is altijd raadzaam, wij zijn altijd bereid om gezamenlijk tot een redelijke oplossing te komen!

Hoe lever ik mijn cadeaubon/ kortingscode in?

Kortingscodes (deze staan ook op cadeaubonnen) kun je toevoegen in het winkelwagentje. Wanneer je op afrekenen drukt, zie je aan de rechterkant een overzicht van je bestelling en ruimte om je kortingscode in te vullen. Kopieer je code en shoppen maar!

Verzending

Met welke verzendpartij werken jullie?

Wij werken met PostNL. 

Ik heb geen track en trace ontvangen.

Zodra je bestelling verpakt is, ontvang je van ons een bevestiging en verzendinformatie via PostNL. Dit kan dus even duren, afhankelijk van de drukte. Krijg je wel een verzendbevestiging maar heb je na één of twee dagen geen track en trace? Dan mag je ons altijd mailen; info@nieuwetijdshop.nl of contact met ons opnemen via de WhatsApp knop op de site.

De track en trace werkt niet.

Zodra je producten verpakt zijn, ontvang je een bevestiging van ons en verzendinformatie via PostNL. De track & trace wordt pas actief zodra je pakje bij PostNL gescand is. Meestal is dat de volgende dag maar dat kan soms iets langer duren

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een afhaalpunt of bij iemand anders?

Momenteel bieden wij een afhaalpunt nog niet aan, wij hopen dit snel wel aan te kunnen bieden. Bij iemand anders laten bezorgen kan gewoon. Dit adres vul je dan in bij 'verzenden naar'.

Hebben jullie ook een winkel of afhaalpunt?

Jazeker! Wij vinden het super gezellig wanneer je ons wil bezoeken! Wij hebben een winkel in Bladel (Sniederslaan 53d, 5531 EH). Tijdens het online afrekenen kun je een bezorgmethode kiezen; verzenden of ophalen.

Hoe worden de producten verpakt?

Wij verpakken onze producten zoveel mogelijk met hergebruikt karton, hergebruikt bubbeltjesfolie en hergebruikte inpakschuimpjes. Mochten we niet genoeg hebben, gebruiken we onze eigen inpakproducten, zoals biologisch afbreekbaar plastic en gebruiken we papieren tape. Wanneer jij je pakje dus ook weer hergebruikt, zijn we samen goed bezig!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België. Naar overige landen sturen we ook, stuur ons dan even een mailtje, dan berekenen we de verzendkosten voor je. 

Kan ik de producten als cadeau laten inpakken/ een persoonlijke boodschap toevoegen?

Jazeker! Wij pakken veel al heel erg leuk in maar doen dan extra ons best! In het winkelwagentje staat een veldje met; "Een cadeau berichtje of speciale afleverinstructies invoeren". Vul hier je wensen in, wij regelen het voor je! Elk pakket bevat een pakbon zonder prijzen en zonder factuur.

Verzenden jullie milieuvriendelijk?

Ja, daar doen we zoveel mogelijk ons best voor! Door alles tegelijk te verzenden, besparen we benzine, verpakkingsmaterialen en busjes. Wij verpakken onze producten zoveel mogelijk met hergebruikt karton, hergebruikt bubbeltjesfolie en hergebruikte inpakschuimpjes. Mochten we niet genoeg hebben, gebruiken we onze eigen inpakproducten, zoals biologisch afbreekbaar plastic en gebruiken we papieren tape. Wanneer jij je pakje dus ook weer hergebruikt, zijn we samen goed bezig!

Wat zijn de verzendkosten en waarom betaal ik deze?

We hebben ervoor gekozen om onze producten voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden in plaats van verzendkosten door te berekenen in de prijs van het product. Daarom betaal je tot een bepaald bedrag gewoon verzendkosten. Lees hier alles over verzenden en de tarieven.

Levering

Mijn bestelling is niet compleet.

Wat vervelend nou! Ook wij maken fouten natuurlijk. Is er niks op de pakbon geschreven en heb je geen mailtje gehad hierover? Stuur ons dan even een berichtje en dan gaan wij het oplossen! Dat kan naar info@nieuwetijdshop.nl of via de WhatsApp knop op de site.

Mijn bestelling is beschadigd en/of kapot.

Neeeee! Dat gaan we fixen! Stuur een mailtje (info@nieuwetijdshop.nl) met je bestelnummer en een foto van het beschadigde product en we gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Mijn product lijkt niet op de foto

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Hebben we misschien het verkeerde product gestuurd of voldoet het niet aan je verwachtingen?  Laat ons het dan even weten; stuur een mailtje naar info@nieuwetijdshop.nl (of neem contact met ons op via de WhatsApp knop op de site) met een foto van het product en je ordernummer. Dan gaan wij kijken hoe we je kunnen helpen.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Dat gaan we oplossen! Stuur een  mailtje met een foto van het verkeerde product naar info@nieuwetijdshop.nl en we gaan het oplossen. Of neem contact met ons op via de WhatsApp knop op de site.

Volgens de track en trace is het pakje afgeleverd maar ik heb niets ontvangen!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Was het misschien een brievenbuspakje? Dan kan het in je brievenbus zitten. Je moet dan wel 1-2 werkdagen optellen bij de afleverdatum in de track en trace.Is het een doos en klopt je adres? Misschien staat het dan bij de buren. Nog steeds niets gevonden? Mail ons dan even (info@nieuwetijdshop.nl

Levertijd

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Over het algemeen heb je je pakje binnen een week binnen. Het kan echter voorkomen dat iets tegelijkertijd online én in de winkel besteld is en dan grijpen we wel eens langs een artikel. We proberen je zoveel mogelijk op de hoogte te houden maar af en toe kan dat even duren.

Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen, ontvang je altijd een mailtje zodra je pakje onderweg is. Heb je vragen, mail ons dan! 

Waarom sturen jullie alle producten tegelijkertijd?

Voor het milieu, verpakkingsmaterialen en benzine, moedigen wij jullie aan zoveel mogelijk bewust te bestellen. Soms is één van de producten niet op voorraad en dan wachten wij met verzending tot het missende artikel binnen is. Wij verzenden dan bewust en niet in meerdere pakketten verspreidt. Win-win!

Retourneren

Hoe meld ik mijn retour aan?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met onze producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren. Lees hier hoe je dat het beste kan doen.

Naar welk adres stuur ik mijn retour?

Op het retourformulier vind je onze adresgegevens. Je kunt dit formulier hier downloaden.

Wanneer krijg ik bij retourneren mijn geld terug?

Na ontvangst van de retour storten we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug. Dit gebeurt binnen 14 dagen op een werkdag. Hier lees je meer over retourneren.

Kan ik een product ruilen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om te ruilen. Je kunt natuurlijk wel altijd je artikel retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hier lees je alles over retourneren.

Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen?

Houd er rekening mee dat nadat wij je retour hebben verwerkt, het nog enkele dagen duurt voordat het geld op je rekening staat.

Is retourneren gratis?

Nee, retourneren is niet gratis. Onze producten zijn met zorg samengesteld. We hebben er voor gekozen om de producten voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden in plaats van retourkosten door te berekenen in de prijsstelling . Ook willen we het milieu zo min mogelijk belasten, dus willen we het retourneren niet te makkelijk maken. Wij vinden het belangrijk dat je bewust koopt. Koop dus alleen de producten waarbij je een echt goed gevoel hebt. Houd rekening bij de aanschaf van edelstenen dat het natuurproducten zijn en dus altijd afwijkingen kunnen vertonen of er anders uitzien dan op de foto.

Hoe retourneer ik mijn product?

Natuurlijk mag je als iets tegenvalt retourneren. Je hebt bij de Nieuwetijdshop 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen te retourneren.Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Wel altijd met retourformulier! Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Bekijk hier de retourpagina en het retourformulier.

Producten

Zijn jullie edelstenen wel echt?

Wij kopen onze stenen al jaren bij dezelfde leverancier in. Wij hebben hier een goede band mee opgebouwd, zodat wij weten waar onze stenen vandaan komen. Net zo belangrijk is dat de stenen zijn verkregen onder eerlijke omstandigheden en met respect voor moeder aarde en alles wat daar op leeft. 

Dat betekent dus dat wij onze stenen niet bij Ali inkopen en ook niet met dropshipping werken. Onze stenen gaan eerst door onze handen en worden persoonlijk uitgezocht voordat ze bij jou binnenkomen!

Ik mis informatie bij een product

Mis je informatie bij een product? Gebruik de WhatsApp knop op de site, dan kun je meteen je vraag stellen. Natuurlijk mag je ook altijd mailen naar info@nieuwetijdshop.nl

Ik zoek een edelsteen met specifieke werking.

Op onze site wordt hard gewerkt aan een 'edelsteenzoeker'. Je kunt deze binnenkort hier vinden. In de tussentijd kun je de WhatsApp knop gebruiken op de site voor je vragen en een mailtje sturen mag natuurlijk ook altijd. Houd er alsjeblieft rekening mee dat we je geen uitgebreid edelsteen advies kunnen geven. Dan komen wij niet meer aan andere werkzaamheden toe!

Waarom is de prijs van een product veranderd?

Ook wij zijn onderhevig aan de prijsschommelingen die overal plaatsvinden. Wanneer wij meer moeten betalen bij de leverancier, wordt het product iets duurder. Uiteraard rekenen we ook minder wanneer het product goedkoper is geworden. Eerlijkheidshalve moeten we erbij zeggen dat dat tegenwoordig niet vaak voorkomt. Soms echter vinden we een goedkopere leverancier en daar heb jij dan ook voordeel bij!

Zakelijk

Verkopen jullie ook zakelijk?

Wij leveren enkel aan particulieren en niet aan bedrijven. Wij zijn geen groothandel. 

Ik ben ondernemer en verkoop mooie producten.

Wij doen zaken met enkele kleine ondernemers die unieke producten aanbieden. Ben jij zo iemand? Heb jij een uniek product wat op onze site zou moeten staan? Wij zijn benieuwd!! Stuur een mailtje naar info@nieuwetijdshop.nl of maak gebruik van de WhatsApp knop op de site.

Ik ben ondernemer en organiseer cursussen/workshops etc

Wat leuk! In onze winkel worden regelmatig verschillende gave dingen georganiseerd. De winkel is zo ingericht dat er, buiten openingstijden, in een zeer korte tijd een ruimte gecreëerd kan worden waar iets georganiseerd kan worden. Lijkt je dat wat? Mail ons; info@nieuwetijdshop.nl en we kijken samen naar de mogelijkheden!